I'm coming for ya, I'm coming for ya

Oj så dålig jag är på att blogga.. förlåt för det!
Har inte hänt så mycket eller där ljög jag, hänt en hel del sen i onsdags då jag senast blogga. 
Torsdag hände det inte så mycket men Fredag då var jag på kräftskiva med Hanna, Nattis, Carl, Karl, Gustav och Simon. Hade en förjävla roliga kväll faktiskt, goa kräfter också!
Igår då gick jag upp tidigt hos Hanna på morgonen och tog tåget mot Skövde för o spela DM. Vi spela så grymt bra, vann två matcher och förlora en vilket gjorde att vi blev tvåa i gruppen. På kvällen samlades vi ett par goa brudar och käka lite och sen drog vi fram till matfestivalen. Idag spelade vi semifinal i DM och vi förlorade den.. Vi blev delad 3:a iaf och det är väldigt bra :-) Herrarna vann hela DM, grymt! 
Nu blir det bara att ta det lugnt och kanske plugga lite matte om jag orkar, så grymt trött efter helgen!
   Ready for kräftskiva!
Kräftskiva, härligt folk!
 

Matfestivalen med underbara brudar! (Fotograf Sanna)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0