Göteborg med underbara Isabelle!♥

Igår var jag i Göteborg med underbara Isabelle och vi hade det superkul. Vi gick in i stort sett alla klädaffärer i hela Göteborg och det roliga var att Isabelle ändå inte hittade något som hon tyckte om haha, själv kom jag hem med 2 par tröjor även fast jag hade bestämt mig innan för o inte shoppa typ utan bara kolla.
Dagen igår var iaf grym och sen på kvällen gick vi till bion och kollade på Bitchkram, den var grym.
När filmen inte ens är slut säger Isabelle "Sandra, ditt tåg går om 22 minuter!" Med lite panik kolla vi klart filmen och sen var det bara o börja löpa. Vi sprang fort genom Göteborgs alla gator, kände lite yolo och levde livet.
Och det bästa, Jag hann med tåget :-D
Saknar min snygging redan.. ♥

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss uuuu<333

2012-12-12 @ 10:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0