Live, love, laugh

Blev massa krångel med tågen igår när vi skulle hem. I Kalmar fick vi sätta oss på en ersättningsbuss istället och det gjorde att vi missade våra 2 andra tåg så det blev lite kaos men vi kom bara hem 2 timmar senare än beräknat. 
När jag kom hem igår så sov jag hos Lisa. Idag har jag först ätit lite go mat hos farmor och sen bara chillat hemma hela dagen. Underbart o bara va o tänka lite för sig själv. 
Fixat ny header nu också, behövdes.
Nu är det dags o träffa Lisa och käka Ben&Jerry's.
och just det ja, glömde säga att JAG HAR BILJETTER TILL JUSTIN BIEBER! Lisa och jag lär ha det grymt!
Här kommer 3 bilder från resan.
Har aldrig någonsin åkt Buss över Ölandsbron förr men nu har vi åkt över med buss 2 gånger!
Lite gött på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0