man mår prima av träning.

I måndags var jag med Hanna på dagen och sen på kvällen träffa jag Sanna. Vi träna och sen basta vi, asgött! På kvällen var vi allmänt nyttiga o åt pastasallad och fruktsallad. Igår åkte jag till Skövde o kollade lite i affärer med my family sen var jag med Erik en stund och kom väl hem från honom runt 8 ungefär. Vid 10 någon gång så stack jag till Lisa och bara chilla gärnet, kikade på lite ph avsnitt och tjockade oss med godis. Hade inte träffat henne på över en vecka så hon var lagom saknad!
 Idag vakna jag upp hos Lisa och jag gick hem runt 12 sen kom Sanna en stund och vi tjötade lite. Nu hade jag tänkt att gå ut o springa lite. Är väldansgött o träna och man mår prima efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0