Tidinställt inlägg.

Som rubriken lyder så är det tidinställt inlägg. Skrev inlägget igårkväll/natt. Om dagen börjat som jag tänkte mig när jag skrev detta så har jag pluggat lite matte, duschat& fixat mig osv och sitter nu på bussen påväg till Skövde för en trevlig dag där. Just förtillfället har jag ingen aning om vad som händer idag förutom att jag ska kolla innebandy, herrarna i Skövde spelar. Varit lite snack om bowling och sånt efter matchen men jag vet inte så mycket om det än. Får reda på det senare idag antar jag. Iaf innebandymatchen börjar 3 och jag är framme med bussen halv 1 så drar hem en sväng till Sanna innan.
Men ni får ha det bra, så hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0