Sammanfattning av 2011.

Januari.


Distriktslags SM i Karlstad med Västgötalaget. Vi hade en sådan sammanhållning med både tjejerna och killarna. Det är en tid som jag verkligen saknar och vill tillbaka till.
Februari.

Jag och Lisa blev "tightare". Klart att vi har umgåtts under flera år innan, men inte lika ofta. Jag bodde nästan hos henne denna tiden, det var som mitt andra hem. Om vi säger såhär att 6 av 7 dagar i veckan tillbringade jag hemma hos Lisa. Då insåg vi att även fast vi inte umgåtts mycket under de gågna åren så har vi ändå alltid funnits där för varandra när det verkligen behövdes. Den här tiden var en sådan tid som vi ställde upp för varandra och klarade oss ur svåra tider tillsammans. Vi blev som systrar, något jag är riktigt glad över. Gråter nästan när jag tänker tillbaka på den tiden för det var underbart! Nu när vi går skola i två olika städer får vi träffas när vi kan, dvs inte alls lika ofta som förr men vi gör det bästa av situationen. Du är helt jävla underbar Lisa, det finns ingen som dig, glöm aldrig det!

Mars.

Fotodag med Malin.
April.


Var på E.M.D.s konsert i Borås. Det var fjärde gången jag kollade på dem och lycklig var jag. Vi hade även första parkett inne på Åhaga teatern och det gjorde väldigt mycket. Vi var längst fram, kunde till och med ställa min kamera, bokstavligt, på scenen. Det var en grym och oförglömlig kväll.

Maj.

Grease Musikalen i skolan. Jag var med i kören och jag var även en av änglarna i Beauty school dropout.

Juni.
Var på min fasters bröllop.
Kusin tog studenten.
Bror tog studenten.
Skolavslutning. Sista dagen i 9an..
Vi åkte balvagnar, så grymt kul!
En gång djävul, alltid djävul.
Balen.
Riktigt fint faktiskt, men gud så nervös man var när man skulle kliva ut ur bilen och gå in till hotellet när hela stan stod och tog kort på en.
Juli.

Öland med familjen och Pauline hängde med mig. Grym semester och man träffa massa härligt folk!
Stockholm och Karlstad med Sanna. Sena kvällar ute och mycket tjöt, grymt!
Augusti.

Jag fyllde 16.
Matfestivalen med trevligt folk.
Kollade på Eric Saade med brudarna!
Köpte denna pärla!
Jag skrev på papprena för Skövde. Jag bytte alltså klubb. Det var ett grymt bra beslut, lycklig!
Jag har fått så otroligt underbara vänner igenom innebandyn så det finns inte. Både killar och tjejer som är dunderbra!
September.

Bästkustcupen med mina underbara Skövdebrudar! Grymma dagar, kvällar och nätter ihop med Skövdeflickorna och Skövdepöjkarna, ett oförglömligt minne helt enkelt!
Var på en grym Håkan Hellström konsert med Elin och Moa. Vi såg även Andreas Wijk stå en meter ifrån oss i publikhavet på Liseberg där konserten var. En otrolig kväll!
Oktober.

En kväll med Elin, Moa och Linnéa hemma hos Elin i Töreboda.
November.

Kollade på Justin Biebers film Never say Never med Sanna och jag insåg att han är inte så dålig som alla säger, utan han är G R Y M !
December.

Var i Scandinavium i Göteborg och kollade på Idol med Sanna.
Lilla Julafton och Julafton.
Nyår!

Kommentarer
Postat av: sophie - [FOTOGRAF]

åhh va ja saknar sm ♥ fast snart är det dax igen :D

2012-01-03 @ 14:42:56
URL: http://sophiemarie.blogg.se/
Postat av: sophie - [FOTOGRAF]

sv: inte för att göra dig besviken men vi är tightare iår osv:$ men ja saknar de från förra året så himla mycke endå :(

2012-01-03 @ 15:37:59
URL: http://sophiemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0