Men när du strippar och klär av dig är det samma grej.

Drog över till Sanna runt 6. Vi tjöta lite och efter ett tag gick vi ner o baka chokladmuffins. Jag som hade som nyårslöfte att bli lite nyttigare av mig, haha aa lycka till.. nej men jag ska lyckas! :-D Nu har vi iaf ätit massa muffins och kollat på The Last Song, såå underbar! Nu ska vi kolla lite mer filmer och mysa massor.
Sitter även o kollar igenom massa bilder från Sommaren när jag och Sanna var i Karlstad. Fan vad jag vill tillbaka dit.
Kommer aldrig glömma komplimangen vi fick av en kille där " vilka fina tröjor och linnen ni har" haha söööt grabb som kom fram helt lonley och sa det medans hans kompisar stod längre bort och var fega :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0