Dagen stavas C H I L L !

Chillat i sängen hela dagen med massa PH avsnitt så nu är alla avsnitt som går att kolla slut.. buhu.. Och jag får nu istället ta tag i lite matteplugg, inte det roligaste men behövs verkligen med tanke på att vi snart har kursprov. Jag har iallafall haft ett grymt jullov må jag säga eftersom det nästan bara bestod av innebandy, haha. Nej men det har varit väldigt bra eftersom det varit mycket mys med familjen under jul och även träffat massa underbara kompisar, så jag klagar inte. Det enda jag vill säga är att jullovet är för kort, men det är väl bara längta efter sommarlovet nu antar jag.
Aja, hoppas att ni har haft ett great jullov precis som jag!
C H I L L  all over!

Kommentarer
Postat av: ifff

fett snygg tröja ;)

2012-01-10 @ 13:50:16
URL: http://wicchje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0