Kalaskalas

Vaknade upp i min egen säng imorses vilket var mysigt men saknar Isabelle väldigt mycket.
Vill liksom tillbaka till Varberg redan nu. Åkte hem på kvällen igår vid halv 6 och var hemma redan vid 9.
Det tar alltså ungefär bara 3-4 timmar att resa till Varberg, vilket inte är jättemycket men ändå tillräckligt
mycket att man inte bara kan dra dit närsomhelst. Men vi kan vara lugna för snart är det säkert någon
långhelg eller något lov och då är det bara för någon av oss att åka, najsnajs! 
Lite grymt att man åker på ett innebandyläger i 5 dagar och träffar underbara folk där som
man håller kontakten med efteråt :-)
Nu ska jag snart göra iordning mig för vid 6 ungefär kommer släkten och firar mig för fyller nämligen år imorgon. Har träning imorgon och den vill jag inte missa så väljer o fira mig dagen innan istället, hihi ;-)
blir lätt så när man älskar sporten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0