Cause all around the world people want to be loved

Fick reda på förra veckan att vi skulle ha fotografering idag. Så morgonen bestod av att välja
kläder och fixa iordning mig (mest att få håret platt om jag ska vara ärlig).
Sen begav jag mig mot bussen och det var ju fuktigt ute imorses så håret blev ju vågit på direkten haha men naturligt är fiiint! Så hade vi i alla fall fotografering och det var väl "kul". Jag pladdrar på som vanligt i skolan och får det också erkänt av fotografen som sa att jag tjötade mest.
Sen på enskilda fotot kunde jag knappt hålla mig så satt o illgarva vilket resulterade
i att jag fick ta typ 3 kort mer än alla andra (normal, jag vet). 
Efter skolan var jag med Sanna och vi käka lite glass sen drog vi hem o käka o tjöta.
På kvällen mötte jag Lisa och vi drog o kolla fotboll. Nu ligger jag här hemma
i sängen och skriver detta inlägg. 
Nu när jag har iPhone så tar jag massa kort så bjuder på lite bilder från veckan, enjoy!










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0