Lär känna mig bättre.

SENASTE:

Dryck: Hallonsoda

Telefonsamtalet: Oskar

SMS: Oskar

Sång du lyssnade på:
The Scientist- Coldplay


Gången du grät: Helgen

pojkvän: Alexander



HAR DU NÅGONSIN:

varit otrogen: Nej! Och det skulle aldrig ske.

Varit kär: Jarrå!

Förlorat någon speciell person: yes.

Varit deprimerad: jao.





DINA
TRE FAVORITFÄRGER:


färg 1: lila

färg 2: turkos

färg 3: rosa






I ÅR
HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Yää det har jag!

Fått ditt hjärta krossat: Nope.

Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ohja, många gånger!

Träffat någon som förändrat ditt liv: Yää!

Insett vilka som är dina äkta vänner: Yes sir.

Fått reda på att någon har pratat om dig: haha jao.

pussat en kompis: på kinden kanske ja, annars är jag inte den som kysser kompisar ;)



BLANDAT:

Hur många barn vill du ha: 2-3.

Vill du ändra ditt namn: Nope Sandra Falk är kanoners!

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Spela fotbollsmatch ;)

Vad gjorde du igår runt midnatt:  myste med mina polers!

Någonting som du längtar till: att innebandyn ska börja igen, star camp, Öland, Finland, SOMMARLOVET.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag skulle bytt från Fröjered till Skövde tidigare, känner mig hemma i Skövde och det är där jag tänker stanna.

Vad lyssnar du på just nu: Big Love- Eric Saade.

Vad är ditt namn: Sandra Falk

Singel/upptagen: singel

Stjärntecken: Lejon

Kille eller tjej: tjej

Hårfärg: blondiiie

Ögonfärg: blå/grön

Längd: 167 cm 

Vad gillar du gällande dig själv: everything :)




DIN FÖRSTA:


Piercing: öronen.

Tatuering: -

Bästa vän: Sanna Kattilakoski!





JUST
NU:


Äter du: godiiiis

Dricker du: ingenting

Är du på väg att: klia mig på benet.

Lyssnar du på: sail- awolnation






VAD
ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: båda

Kramar eller pussar: båda

Kortare eller längre: längre

Romantisk eller spontan: romantisk

Snygg mage eller snygga armar: klart man vill ha båda men snygg mage är ju aldrig fel ;)

Tatueringar eller piercingar: inget av det.

Ragg eller förhållande: förhållande




HAR DU NÅGONSIN:


Kysst en främling: nej :)

Krossat någons hjärta: tyvärr ja.

Har du blivit arresterad: haha nej?

Dissat någon: ja

Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej?






TROR DU PÅ:

Dig själv: tyvärr inte så ofta nej, men jag jobbar på det!

Mirakel: finns en mening med allt.

Kärlek vid första ögonkastet: Ja helt klart.

Att kyssas på första dejten: kan man väl göra om man vill det.





Kommentarer
Postat av: Kitiwara & Chong

Vinnarna av veckans blogg är uppe nu http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang.html (: Om du inte vann får du gärna vara med igen :D

Kram

2012-04-05 @ 18:28:56
URL: http://kitiwara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0