Sikken dag. GREASE!

Skolan var allmänt hektiskt idag. Fick förfrågan om att spela en huvudroll i Grease eftersom två huvudpersoner hoppat av osv. Och jag tänkte att jag kan göra det för att själva föreställningen ska bli av, men jag har en liten scenskräck när jag behöver prata själv. Men sen vet jag att Sadaf ville ha en roll och hon fick min roll istället för jag vet att hon kommer klara rollen bättre än mig eftersom hon är van vid att stå på scenen. Och eftersom hon tog min roll fick jag istället hennes roll i änglakören, väldigt spännande ! Jag är fortfarande med i den vanliga kören också, och det är bra.
Imorgon är det träning på Grease hela dagen, underbaart :'D Längtar redan!
Nu ska jag plugga Grease låtar! :D



Dags att plugga låtar! :')

Grease is the word 

Summer nights

Grease Lightning  

You are the one that I want

We go together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0