Världen går under 21 maj 2011! haha vilket skämt.

Tjaa!

tänkte berätta lite om skoldagen som vart, och svar JA det kan bli långt och tråkigt för er som inte bryr er (y)

Matte första lektionen, aa styvalinan kapitlet är svååårt och på typ gymnasiennivå! aa men ja fatta lite iaf och Ludde som är så snäll hjälper mig ibland :-D

Efter matten gick jag direkt till anslagstavlan för där står det grupperna som vi ska ha på samhörighetsdagen med hökensås. Och aa dom grupperna kunde inte bli sämre typ! Haha inte många jag brukar va med eller ens snacka med men aja det får väl bli som det blir ;)

Sedan hade vi so. På so:n kolla vi tvklippet om "snubben som tror att världen går under 21 maj 2011" haha aa att världen ska gå under på lördag klockan 18.00, lycka till ;) kan länka till klippet sedan ;)

hade No och Bild som vanligt.

Elevensval sista lektionen vi fick sluta tidigare och dessutom slipper det tills sommarlovet! :'D

Aa lite sådana saker som hände och nu blir det Svenska plugg!! ÄLSKA!

Länken: http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-pa-lordag

 

Haha herregud, jo men klockan 18.00 på lördag ska jag gå och krama ett träd och hoppas på att jag överlever ;-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0