I will fall asleep with a big smile on my lips tonight!

underbart!

Efter skolan stack jag hem till Sadaf och då blev det att bada i hennes pool och även lite hoppandes på hennes studsmatta :-)

INNEBANDY SNACK, kommer bli rätt långt inlägg osv.
Jag åkte hem från Sadaf vid 4 för 10 i 5 gick bussen mot Skövde. Jag satte mig spänd på bussen och väldigt taggad. När jag kommer fram får jag vänta ett tag sedan kommer Ebba och hennes pappa och hämtar mig, värsta gulligt av dom :-D sen mot "samlingsplatsen". Jag gick med Ebba och hennes pappa fram till alla andra och där står ett gäng och undrar vem jag är. Ebbas pappa presenterar mig lite snabbt. Sen stod utomhus träning på schemat, springning, fys och lite lek. Helt amazing :-)

 

För er som inte förstod så åkte jag till Skövde för att träffa deras innebandylag. funderar på att byta så provade en träning för att lära känna laget lite. Den 22 juni är det inomhusträning, den första i år :-) Efter den träning är det nog mitt val klart tror jag, så nu får vi vänta och se hur jag gör. Det är ett mysterium för mig också, ingen vet än :) 

 

SOVMORGON IMORGON btw :G


Ebba får pryda mitt inlägg idag.

Underbart söt är hon! :-) ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Ebba Isacson

Din goa och gla-a tös! :)

du är söööööt! <3

2011-06-08 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0