Frågor och Svar

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!


1. Det första du tvättar i duschen? – Magen ;)

2. Gillar du kaffe? - verkligen inte!

3. Hur mår du just NU? - Just nu mår jag bra

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - haha.. ;)

5. Berätta om din senaste dröm. – jag kommer fakitkst inte ihåg ;o

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? – nej.

7. Vad vill du ha just nu? – ett återträffsläger med Västergötlands killar och tjejer! :G

 

8. Har du räknat till 1000 någon gång? - hmm, ja när jag var liten slog jag vad om att jag kunde räkna till 1000 så då började jag räkna ;)

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? – beror på, sliiickar mest ;)

10. Använder du smileys? - haha ja alltid, social person här :)

11. Har du träffat någon kändis? - Ajjemän!

12. Gillar du keso? – usch nej.

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? – Mikrofonkåt! ( tänker på SM då :G )

14. Hur många länder har du besökt? – 4, dock bara inom Norden ;)


15. Är dina föräldrar stränga? - nej :)

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? – nej, jag är höjdrädd (A)

 

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? – ja

18. Brukar du hyra film? – hepp


19. Var kommer du vara på lördag? - i Sparbankshallen och sedan lagfest !:)

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? - haha ja självklart xD ne antagligen inte :)


22. Vad åt du till lunch? – skolans äckliga risgrynsgröt


23. Har du lockigt hår? - nej men vågigt ibland


24. När grät du senast? - typ idag, nära iaf.

25. Har du gått in i en vägg någon gång? - eh, kanske? (aa)

26. Favoritårstid? -Sommaren 

27. Vem höll du senast i handen? – Tjej: Louise tror jag, Kille: Mathias xD

28. Sover du med TV:n på? – nej


29. Tycker du att du är gammal? - nej

30. Är du mörkrädd? – aah haha det är najs ;)

31. Gillar du ditt liv just nu? - jadå :)

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? – ja

33. Har du bra syn? - jaoo

34. Var är dina föräldrar just nu? - Mamma jobbar, pappa hemma


35. Vad har du på dig just nu? – mjukisbyxor, tjocktröja, tshirt, underkläder

36. Vad var det senaste du köpte? - macka i skolan

 

37. Hatar du mer än 3 personer? - eh venne?

 

38. Använder du sushipinnar? - varje dag! Ne xd

39. Äger du ett vapen? - nej  

40. Gillar du ditt hår? - ibland xD

42. Gillar du dig själv? - Jodå :)


43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - båda :)

44. Hur ofta använder du MSN? – Varje dag!



Buuuusig bild på mig, gammal också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0