Pperfekt.

Lite kortfattat av vad som hände igår: Först skola då, sen hem o plugga lite (jag vet, man ska inte plugga på en fredag för då har man inget liv) iaf sen stack jag till Skövde och träffa Sanna, vi ströga runt lite eftersom hon nyss fått körkort o sen drog vi hem till henne och sov.
Idag var det innebandy som stod på schemat. Vi vann mot stöpen med 7-2, gryymt! Blev straff i matchen, jag skulle ta den. Att lägga straff är bara kul om man träffar,missar man så är det mindre kul, haha men som ni ser så är jag rätt glad så då vet ni ju hur det gick :-) Blev o kolla när herrarna spela efter också, förlust där men de spela bra ändå tycker jag.
Nu är jag hemma o sticker snart till Lisa, var ett tag sedan sist..

ah för denna bilden var så jääävla snyyygggg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0