Svar på frågorna från Frågestunden! DEL 2.

Från: Lisa
Fråga: HHeeeejjj!:D
nu kommer det frågor!;)
1.När startade du blogga?:P
2.Varför slutade du fotbollen?:(
jaja inte många frågor men ändå!:D
Svar: Heej! Denna bloggen började jag med den 28 augusti 2010 och har inte haft någon blogg tidigare, tror jag ;-) Jag har INTE slutat fotboll :D
Från: Lina
Fråga: säger du pl[o]mmon eller pl[å]mmon? :D
Svar: Jag säger pl[o]mmon ;-D
Från: Anonym
Fråga: Tycker du jag ska sova nu ? :D
Svar: Det gör du precis som du vill? :o
Från: Elma
Fråga: hur lång är du? :)
Svar: Senaste jag mätte mig var jag 166 så runt där skulle jag kunna tro :-)
Från:http://moalundbergh.blogg.se/
Fråga: sv: Tack så mycket.
Har du pojkvän?
Hur beskriver du dig, och ditt liv?
Har du någon förebild, vem?
Kissie, dessie eller paow?
Vilka bloggar läser du?
Svar: Nej jag har inte pojkvän.
Hmm, hur jag beskriver mig själv. Jag är en glad tjej som är lite crazy. Mitt liv består av gymnasiet och Innebandy. Lägger ner mycket tid på skolan, innebandyn och kompisar.
Nej jag har inte riktigt någon förebild. Ingen jag kommer på iaf :-)
Om jag skulle välja mellan Kissie, Dessie eller Paow så hade det blivit Paow, LÄTT!
Jag läser många kompisars bloggar. Men lite mer kända bloggar är Hugo Rosas, Paow och Egoina :-)
Från: http://sasseswoorld.wordpress.com
Fråga: vad har du för planer efter gymnasiet? ;)<3
Svar: Jag vet faktiskt inte. Vi får se vad som händer :-) <3
Från: Lisa
Fråga: HHeeeejjj!:D
nu kommer det frågor!;)
1.När startade du blogga?:P
2.Varför slutade du fotbollen?:(
jaja inte många frågor men ändå!:D
Svar: Heej! Denna bloggen började jag med den 28 augusti 2010 och har inte haft någon blogg tidigare, tror jag ;-) Jag har INTE slutat fotboll :D
Från: Lina
Fråga: säger du pl[o]mmon eller pl[å]mmon? :D
Svar: Jag säger pl[o]mmon ;-D
Från: Anonym
Fråga: Tycker du jag ska sova nu ? :D
Svar: Det gör du precis som du vill? :o
Från: Elma
Fråga: hur lång är du? :)
Svar: Senaste jag mätte mig var jag 166 så runt där skulle jag kunna tro :-)
Från: http://moalundbergh.blogg.se/
Fråga: sv: Tack så mycket.
Har du pojkvän?
Hur beskriver du dig, och ditt liv?
Har du någon förebild, vem?
Kissie, dessie eller paow?
Vilka bloggar läser du?
Svar: Nej jag har inte pojkvän.
Hmm, hur jag beskriver mig själv. Jag är en glad tjej som är lite crazy. Mitt liv består av gymnasiet och Innebandy. Lägger ner mycket tid på skolan, innebandyn och kompisar.
Nej jag har inte riktigt någon förebild. Ingen jag kommer på iaf :-)
Om jag skulle välja mellan Kissie, Dessie eller Paow så hade det blivit Paow, LÄTT!
Jag läser många kompisars bloggar. Men lite mer kända bloggar är Hugo Rosas, Paow och Egoina :-)
Från: http://sasseswoorld.wordpress.com/
Fråga: vad har du för planer efter gymnasiet? ;)<3
Svar: Jag vet faktiskt inte. Vi får se vad som händer :-) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0