Svar på frågorna från Frågestunden! DEL 1.

Från: http://jjaasses.blogg.se/
Fråga: Skitbra fråga detta av den skitbra läsare :D 
varför varför VARFÖR slutade du spela fotboll? D:
Svar: Jag har INTE slutat fotboll, vet inte vart alla fått det ifrån men jag har inte slutat :)
Från: Julia
Fråga: Hejj :)
Vad ska man fråga.. :D
Går du i innebanady än? :)
Svar: Hej! Ja, självklart går jaf fortfarande i innebandy! Skulle inte komma på tanken att sluta det :-)
Från: http://AnnaSofiiia.devote.se
Fråga: Vilken är din favorit mat, färg och sport?
Vilket gymnasium och vad för linje ska du börja?
Kommer du sakna alla i från din gamla klass?(9a)
kram kram
Svar: Min favorit mat är Spaghetti och köttfärssås och det har jag gillat enda sedan jag var liten. Min favoritfärg är lila, mycket fin färg må jag säga ;-) Favoritsporten är självklart Innebandy, finns inget bättre!
Jag går på Västerhöjd i Skövde på Teknikprogrammet.
Haha, sakna klasskompisarna, hmm.. asså jag tyckte inte om min klass som jag hade frå 6:an-9:an. Jag gilla den inte alls. Men vissa personer i klassen fick mig att vilja stanna kvar. Men jag kommer sakna vissa från 9A, men inte alla..
KRAM KRAM!
Från: Amanda
Fråga: hej :d 
vad gör du just nu ? 
vilken position "stavning" tycker du bäst om i innebandyn? :d 
vill du veta 1 sak? joo du är rolig och sööter !:d<3
Svar: Hej, jag sitter och fixar alla svar på frågorna. 
I Innebandyn tycker jag om att spela center mest. Men forward är också roligt.
Haha taaack! :D<3
Från: http://liszanilsson.blogg.se/
Fråga: Visse undrar om du gillar katter :)
Svar: Ja, klart ja gillar katter! XD
DEL 2 KOMMER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0