Jag önska jag fick vrida tillbaka tiden till SM 2011.

Fick med mig lite hem iaf, inte mycket men lite . En present till My och en present till min broder men även en tröja till mig själv.

Efter skövde åkte jag hem till Pauline och hon provsminkade och provade olika frisyrer som jag förmodligen ska ha på avslutningsfesten i 9:an, väldigt fint må jag säga! :-)

 

Eftersom det är valborg idag åkte vi upp till berget och slottet där det var en stor eld och massa sång m.m.

Och även efter det slutade, det hela med att vi hamnade hos Amanda Lemcke. För Pauline skulle träffa Linus en sväng och Linus hade vart hos Amanda innan så vi gick in där och var med Amanda och Michelle, mycket trevligt! :-D

Men klockan är nu allt för mycket och ska nu sova, godnatt!♥

 

Vill träffa dig över allt annat just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0