innebandy dag, som vanligt xd

Tjjaa!
gick upp runt 6 för att åka på Västgöta, gick hyffsat! Sen när jag var hemma åt jag och sedan gick jag och la mig(: sen var det bara att ställa väckarklockan för att ha innebandy samling vid 4 samma dag. vi förlorade med 5-1, men släppte in 4 mål i sista perioden.. annars spelade vi bra tyckte jag ((: Blev många skador på matchen idag, riktigt tråkigt :/ nu precis innan serien börjar, hoppas de blir bättre snart med de som skadade sig (: Nu sitter jag här vi datan och är allmänt trött. Ska krypa ner under täcket nu, Hörs (: <3

Najjs bild jag vet, ta den inte allt för seriös ;)


Kommentarer
Postat av: My

Snygging eller vad ;D <3

2010-09-14 @ 15:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0