Chilldaag med min söta Sanna ! ((: <3

Hej!
Jag och Sanna hade en chilldag idag, bokstavligt talat ! (:
Jag mötte Sanna och sedan åkte vi till matöppet och köpte ett paket med vaniljglass, chokladsås och maränger! ;G Sen åkte vi hem till Sanna och lagade mat, makaroner och korv (y) Sen gick vi upp och satte på en film, åt glass och tjötade ! när den första filmen tog slut satte vi i en ny och det rullade alltid en film på tv:n hela dagen! :) Jag passade på att studa lite matte under alla fimerna också, jag kände att de behövdes xdd vi gjorde choklad ansiktsmask, riktigt mysigt ! :D till kvällsmat blev det pizza och efter det glass igen! :D hääääärlig dag! Blev sammanlagt 4 filmer som vi hann se, har kort på 5 styckna men vi hann se alla förutom filmen: om en pojke/ about a boy, den får vi ta nästa chilldag :)
Massa bilder kommer nedanför!
Checkka hur fina vi var i ansiktsmasken, vadå det luktade choklad! :D och smakade säkert så också för den delen, men de testade jag dock inte ; )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0