Skövde= Shopping! :D

Tjena!
Inte kunnat blogga tidigare idag för har vart i Skövde med Mamma och bröder :) Blev vinterkläder som stod på schemat och jag hittade trottsallt ganska mycket! :dd

Dagen: Började med Skola, sen hem en kort stund och sedan åkte jag till Skövde. Vi var i skövde i några timmar och runt 5 åkte vi hem :)) När jag kom hem fotade jag allt jag hade köpt och satte mig sen vid datorn för att lägga upp bilderna på bloggen! :) Enjoy! (y)
Ikväll blir det spökpromenade i Skara med Louise Franzén! kommer ett inlägg innan och efter tror jag ;dd

1. Jacka
2. 2 par skor
3. Mössa
4. vantar
5. halsduk


Sakerna jag har köpt, och JA prislapparna är kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0