Hanna Ryfjord♥

Tänk att jag och Hanna har känt varandra i drygt 8 månader och umgåtts i sisådär 2 månader, högst, och ändå känns det som vi känt varandra i flera år. Hon är en underbar person som är så galet härlig. Vi har precis samma humor och för er som tycker jag är galen så kan jag säga att Hanna är precis likadan. Ni kan tänka er oss tillsammans asså, vi blir galnare än galnast och visst är det trevligt att våra fina klasskamrater får ta del av de fina stunderna? :-D
Vad jag vill komma fram till är att jag är riktigt glad över att jag lärt känna min söta lilla HannaPannaPäronPung, från Töreboda! Utan henne hade skoldagarna vara..hur ska jag uttrycka mig? ganska BORING!
Älskar dig Hanna från toppen av Mount Everest till botten av Marianergraven♥
Fick den här gulliga bilden av Hanna nyss!
(Vi bjuder på bilderna!)

Kommentarer
Postat av: HannaPannaPäronPung

min älskade underbara sandra falk! du är min solstråle i min svarta vardag :DDDD <33333

2012-03-23 @ 17:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0