Låt aldrig något stoppa dig, kör ditt eget race!

Man ska aldrig låta något stoppa sig själv. Satsa på de du vill och gör de som känns rätt för dig. Så tänkte jag när jag bytte lag till Skövde. Finns inga ord för hur glad jag är över att jag bytte klubb, allt liksom förändrades och allt blev bara så positivt. Det blev plötsligt så underbart att spela innebandy igen och glädjen kom tillbaka!

En tjej skrev till mig förut, hon är väl ungefär 2-3 år yngre än mig. Hon skrev att när hon hade sett mig spela en match så hade hon sagt till sin kompis "jag vill fan bli som hon". Hon skrev också "Det känns som att du är min förebild på något sätt, även fast jag knappt känner dig och aldrig träffat dig förr". Det var sjukt hur glad jag blev när jag fick höra det. Jag kunde knappt svara tillbaka på det utan blev ett kort svar " nej men vad söt du är, taack!" men blev iallafall hur glad som helst och det var underbart att höra.
Denna tjejen spelar själv innebandy och jag har sett henne spela, hon är grym!




Kommentarer
Postat av: ifff:)))

shitttttttt!!!!

faaan vad glad jag blir, men det räckte med det lilla, asså du är så sjukt bäst jue:DDD

deklart jag vill bli som dig :))))))) <333

2012-01-03 @ 17:02:35
Postat av: sophie - [FOTOGRAF]

sv: hihi :)



åhh ja vill oxå byta klubb, ja spelar i div 3 och på träningarna gör vi inget seriöst alls, så himla tråkigt för träningarna när vi kör match känns de bara som jag leker runt :( ingen utveckling alls! så hima tråkigt:( frågan är ju bara vilken klubb man ska byta till :P

2012-01-03 @ 19:32:11
URL: http://sophiemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0