Awesome och helt enkelt bara bäst!

LÖRDAG
Grease igår var så underbart rolig! visst vi missa lite här och där men de gör inget. Jag och Lisa stack till Crusingen sen och träffa massa folk :D
Och sikken fail jag gjorde :o Åkte långboard och ramla på magen mitt framför typ tusen pers, men aja den bjuder jag på! ( har ont i höften nu :/ )

SÖNDAG
Vaknade upp hos Lisa och åkte hem direkt på morgonen för jag skulle upp till berget och öva på orientering. Det gick jättebra och klarade alla 7 kontrollerna på mindre än en timma! *JÄTTESTOLT* !!:D:D
Nu blir det en snabb dusch och lite mat sen sticker jag till Lisa och sedan vidare till ännu en Grease föreställning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0