Studa,träna,Studa

Tjena!
Studat No hela dagen alltså och sedan innebandyträning vid 6. Träningen gick väl inte direkt jättebra om man ska vara ärlig.. men aja, sen efteråt tjötade vi lite med innebandyn och åt som vi alltid gör på torsdagar. Efter det så kom pappa och hämtade mig och sedan åkte vi hem. Nu sitter jag med NOn igen och är snart helt klar. har ritat lite skisser på broar och svarat på massa frågor så att inlämningen imorgon blir bra (yy) Nu ska jag kolla på the x-effect om bara några minuter :) Sen blir det sängen som blir min kompis! :) Tycker jag har lagt ut en väldigt fin bild ocksååxdd fotograf My Kullsvik :dd Bilden är tagen från min och Mys Massagekväll! Saknar den kvällen! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älskar bilden! vi måste göra om det snart!<3

2010-10-28 @ 22:44:23
Postat av: My

haha älskar bilden! vi måste göra om det snart!<3

2010-10-28 @ 22:44:37
Postat av: Anonym

Haha, Snyggingen själv på bild menar jag xdd haha, Ja måste vi verkligen!<3

2010-10-28 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0