Hon vill va du.

Oj så dålig jag är på o blogga än en gång, ska försöka bättra mig. 
Skolan, träningar, kompisar och plugg, det är så man kan beskriva mitt liv just nu och även den senaste veckan.  Sov hos Sanna från Söndag- Måndag och då gjorde vi chokladbollar klockan 9 på kvällen, mums. 
Var med Frida i tisdags innan träningen och hade det najs. Igår fikade jag med Anna-Lotta och pratade med henne en stund. Var väldig längesen vi träffades och bara pratade. På kvällen igår kollade jag och Lisa på fotbollsderbyt som var i stan. Idag har jag haft orientering och det gick förvånadsvärt bra.
Jag och Persson kom först in bland tjejerna, duktigt! 
Nu är jag hemma hos Jessika&Sanna och ikväll är det träning.
Klockan sex kommer Sanna hem också och då ska hon färga håret på mig, gryyymt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0