Härlig lördag.

Vakna på morgonen och bara chilla lite. Drog och käka pizza med Sanna runt 3 och där satt vi i typ 2 timmar o bara tjöta en massa. Nu ska jag plugga lite och sen blir det att dra ut o springa.
Vill ni veta en annan sak? Idag hände något som jag aldrig gjort förut (trott eller ej) men jag tappa min mobil i toaletten, SERIÖST! Jag må vara klantig men trodde inte jag skulle vara så klantig.. Så nu ligger mobilen på "tork". Ni får ha en fin lördag och sen får vi hoppas att min mobil funkar sen, köss!
klubbor får man på pizzerian också, glad chey!

Kommentarer
Postat av: sara :)

du är inte ensam sandra ;)

2012-05-20 @ 11:49:44
URL: http://saraatellander.blogg.se/
Postat av: sara :)

sv: haha, känns bra att inte vara den ända ;)

min funkade också första gången , men den råkade dränkas i min ficka så nu är den död :(

2012-05-20 @ 19:47:22
URL: http://saraatellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0