Som om det bara var vi två.

Tja, kom precis hem från skolan oså. Känner att jag har min otursdag idag så jag bara väntar på att något mer ska hända. Först i skolan så hade vi ju CAD-prov, gick åt pipsvängen. Jag kan ju så otroligt mycket bättre än jag visade men det krångla och jag gjorde det svårt för mig. Sen när jag klev av bussen hemma så regna det och blåste som sjutton, vilket jag självklart skulle cykla i.. Och inte nog med det när jag kommer hem så tänkte jag ta ett glas jucie o häller upp det och spiller på hela bordet, bra Sandra, bra. Så tur har jag nog inte haft.
Men nu sitter jag iaf här framför datorn och har precis tagit lite kort på outfiten oså , dock inga jättebra bilder eftersom min kamera dog, haha. Ska även kolla på gårdagens avsnitt av Top Model Sverige nu som jag tyvärr missa igår, ha det bra så hörs vi sen :-)
perfekt tröja för dagen också eller WHO CARES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0