Härligt värre!

Nu sitter jag här med Karl och Hanna och chillar lite, Emelie drog för en stund sen. Dagen/kvällen/natten igår var hel grym verkligen och vi somnade väl runt halv 4 eller något.
Vi vakna vid 11 och då fixade vi lite frukost, amerikanska pannkakor, pannkakssirap grädde, chokladsås, glass och strössel är inget vi klagar på!
Jag tar 10 över 2 tåget från Töreboda till Skövde och tänker stanna i Skövde en stund eftersom jag ska kolla när herrarna spelar (innebandy) men jag är hemma runt 7. 
Bildbomben från gårdagen kommer ikväll!
mumsig frukost.

Kommentarer
Postat av: julia

Mmm nomnom! Vääldigt bra frukost måste jag säga :D

sv: jaa ellerhur! Fast nångång måste ju något ändras liksom :/

2012-02-18 @ 16:10:06
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0