Alla hjärtans dag!

Jag vaknade upp hos Lisa imorses.  Lite busig och galen som jag var så cykla jag till henne 12 inatt och sov hos henne, hihi. Iaf jag vakna runt halv 1, Lisa gick upp tidigare eftersom hon skulle rida o så på morgonen.
Idag är det ju alla hjärtans dag, Grattis alla ni som har en fin pojkvän/flickvän att fira dagen med, jag själv firar den självklart med min underbara vän Lisa.
Vi tänkte att vi skulle baka lite så det gjorde vi, och självklart bakade vi det i hjärtform!



serverades med lite glass.
Hur resultatet blev behöver vi ju inte prata om ;-)

Kommentarer
Postat av: Julia

Det ser gott ut! :D

SV; Ja precis, är ju några år kvar :D

2012-02-14 @ 18:10:47
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0