Mosigt.

Vaknade upp hos Lisa imorses och då bestämde jag mig för att dra med hon och Mitra till Skövde. Lisa&Mitra skulle kolla på Eric Saade som uppträder i Skövde nu, men jag kände att jag hoppade Eric och chillade en stund i Skövde istället. Kom precis hem typ och nu ska jag vara duktig och plugga lite sen blir det hem till Anna-Lotta för en trevlig kväll med hon och Sanna. Vi ska kolla skräck och jag lär sitta där som ett fån med filten över ansiktet hela filmen för jag verkligen HATAR skräckfilm, men jag ska klara det, jag är modig!
Ska kolla på paranormal activity för er som vet vilka de är, galet läskiga sägs det att dom är iaf.. så önska mig lycka till typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0