Jag har glömt dig en vacker dag.

Hade bara 2 lektioner idag eftersom Kemilektionen blev inställd. Tycker att man borde fått reda på det lite tidigare med tanke på att jag kunde haft sovmorgon till 20 i 10 annars.. Aja iaf, hade även mitt Svenska muntliga nationella tal idag och det gick väl helt okej, även fast jag prata fort haha. Fick iaf tiden 4.37 och man skulle vara så nära 4 minuter som möjligt så jag är nöjd. När jag kom hem mötte jag Moa oså käka vi lite glass och gick hem till mig. Nu ska jag bara chilla och vara happier than ever för att jag slipper plugga :-D

Kommentarer
Postat av: ifff:)))

sandra!:D

hur många kameror har du haha??:P<3

2012-04-18 @ 21:59:43
URL: http://wicchje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0