Det var det sista jag ville bli nu.

Mamma väckte mig klockan 9 för att fira min bror så jag gick upp och var vaken i kanske 10 minuter för det gick ganska fort. Vaknade även med väldig halsont. Sen gick jag och lade mig igen och sen väckte mamma mig vid 20 över 1 för tommys kalas började halv två. Hon trodde nog redan att jag var uppe men icke sa nicke. Men jag hann göra iordning mig till halv två faktiskt. Sen hade vi kalas för min bror med mycket god mat och tåååårtaa!

Efter kalaset satte jag mig vid datorn en liten stund men somnade i ytterligare en timma. Och även denna gången vaknade jag med halsont.

Nu har jag lyssnat på lite Greaselåtar men jag är helt slö, ont i halsen och lite huvudvärk. SJUK ÄR DET SISTA JAG VILL BLI NU. -.- premiär på Grease på Onsdag ju, och massa skolarbeten och sånt..

 

Lite bildbrist så får bli en bild från Finland 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0