Omogna folk som inte har ett bättre liv.

Vet inte om ja ska säga att de är en bra eller dålig dag.. dålig dag med ett bra slut istället kanske.

Jag hade mattelektion och vi fick lägga fram våra mobiler i en låda för att vi inte skulle kunna fuska. Det var bara våran klass och 5 pers från 9e typ. Iaf och när ja har gjort klart provet så går jag fram för at hämta min mobil men då har ngn tagit min.. Jag hade mobilen avstängd men de var någon som satte på min mobil ändå.. (hade ingen pin-kod ) ska dock fixas nu!! Iaf så var min mobil borta o jag fråga hela klassen men ingen våga erkänna så vi ringde min mobil typ tusen gånger. Gick runt på hela skolan. Sen säger några 8:or att de hör att de ringer innifrån ett skåp. och vi går dit, sen ser man min mobil ligga över ett skåp i hörnet längst bort i korridoren.. Fattar inte att folk kan vara så hemskt omogna.. Liksom de är ändå kompisar som gör det. Klasskompisar? Liksom de är sjukt! Nu vet jag att jag inte kan lita på folk längre, :/ Jag fick panik som sjutton, grät av panik.. Men är glad att ja hitta den.

 

Ska försöka muntra upp mig nu i alla fall! :-) Sitter och kollar på Project Runway och ska träna om någon timme. Yääy Me! :)

 

Gammal och väldigt underhållande Webcam bild,

Jag bjuder På den!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0