Louise is in tha house!

Sitter nu här hemma med Louise och vi har pantat och bakat tills imorgon. Vi har ett skolarbete och man ska samla in minst 150 kr per person som går till en skola i Colombia, väldigt fint av oss tycker jag :) Louise sover här också btw. :-)

 

Louise säger: " ey sätt på tvn Big Brother har börjat "

* jag skyndar mig till tvn*

Louise säger: "men skynda, vi har missat två minuter!!"

haha söt är hon, hon bara ÄLSKAR Big Brother : )

 

 

Checka in hennes blogg vettja: www.louisestuff.blogg.se

( jag är så oteknisk så vet inte hur man gör så att man kan klicka på den )


Kommentarer
Postat av: Edvinkaia

keep it up very nice site

2011-04-27 @ 12:32:23
URL: http://edvinkaia.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0