Saaay whaaat!?

Precis kommit hem från fotbollsträningen. Blev lite grill´n chill med laget också, überbra! Nu sitter jag här med underbaringen Matilda som också sover här hihihiih kan inte bli bättre! Nu ska vi hem en snabbis till Lisa eftersom jag glömde lite saker där från igår då jag sov hos henne (a) hörs senare!

P.S Jasse ville att jag skulle skriva något om henne så här kommer det: Jasse du är bäst!

Jasse är mitt största fan, status på den ju :D gulligt att vara någons idol redan nu, haha!

Nej men aa ni förstår att ni inte ska ta allt jag skriver så himla seriöst :-)

Puss&hej!

bild från en tjejkväll med bruuudarna.


Kommentarer
Postat av: Sandras största fan (nördar din blogg)

Hahahah! jag är bäääst (y) :D

och ditt största fan ja.. *

tack för en superblogg Sandra! :') ^^

2011-06-01 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0