Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Det jag kollar på först hos en kille är ögonen, håret och ibland röven kanske (a) haha iaf. Insidan är egentligen det som räknas men man måste ha en kille som ser bra ut också för annars går det bara inte. Jag vill att ens kille ska vara omtänksam och snäll det är det en kille ska ha. Om en kille är snygg men är ett svin så är det ingen bra kombination. Jag faller för väldigt många olika typer av killar men att ens kille håller på med någon sport är aldrig fel. Sedan magrutor och armmuskler är bara ett +. Men guuud så snyggt det är med magrutor! :)
Så det jag vill att en kille ska ha/vara är: Omtänksam, snäll och även se bra ut.
Att en kille är blond eller brunett spelar inte så stor roll. När man var liten drömde man alltid om killar med blond hår och blå ögon men idag spelar det faktiskt ingen roll. Insidan räknas mest även fast det är utsidan som man kanske faller för när man träffar en person. Så utsidan spelar faktiskt ganska stor roll även fast man säger att insidan är alltid de som räknas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0