K-dag=kul dag

Vi hade alltså k-dag idag som betyder LEDIGA! :d
Jag vaknade upp hos Sanna imorses, vaknade om flera gånger till och med, hennes katt älskar mig så mycket att den kommer och lägger sig på mig (yy) drog mig hemåt vid ca. 12 för att duscha, göra iordning mig och äta. runt halv 2 åkte jag hem till Alex, mycket mysigt ! :) Sen vid 7 kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem för att packa och göra iordning mig inför träningen. träningen börja kvart i 8 med prat och sådant och slutade 10! Dusch och mat stod på schemat efteråt. Och nu ligger jag här i sängen, mycket trevligt, börjar känna mig trött, funderar på att sova aja, godnatt sweet dreams för de ska jag ha ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0