Lisa Nilsson är bäst!


Tjaa!
Efter skolan var jag med Lisa och vi hade grymt kul! Vi satt vid datorn, pratade och skrattade! Var riktigt länge sedan vi var en hel dag ( brukar komma till henne på kvällen, sova över, åka hem på morgonen dagen därpå)
riktigt glad att vi kunde vara en hel dag! :D Man har alltid så roligt med Lisa, underbar person det! <3

Nu är jag hemma och jag gjorde nyss en chokladbollsdeg som jag och Lisa skulle göra men vi hann inte :) haha kollar även på " Halv åtta hos mig". Grymt roligt matprogram faktiskt! Jag vill äta deras mat som det lagar, hahaha riktigt gott!


Snart ska jag äta Hamburgare, MUMS. och vid 8 blir det " Bonde söker fru". Datorn också, haha!



Världens finaste bild, jag har blivit kär i den!

Bilden tagen från Lisas blogg, www.liszanilsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Lisza

underbaring! <3 :)

2010-11-25 @ 17:41:16
URL: http://liszanilsson.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Du är underbar! (: <3

2010-11-25 @ 21:42:14
URL: http://fotonbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0