Me myself and I är Osmart!

Tjaa!
Skola idag, Cabarén är bäääst, man skrattar så j*vla mkt att man skulle kunna dö nästan asså, riktigt kul! :D
Sen gick man ut för o vänta på skjuts hem och man blir pöttad in i en snöhög inte fel det heller eller?.. xd Lite flummiga pöjka som gillar att ha kul helt enkelt.. Men nog om det!

Nu ska jag studa lite.. Tyska prov imorgon på Österrike?XD Låter sjukt jag vet men så är det, vi har prov på Österrike. Och som alla vet är Jag, Sandra, väääldigt osmart ;d Jag tog med mig tyska mappen hem och när jag väl ska börja öva jo då märker jag att mitt arbete inte ligger där. Utan det ligger kvar i skåpet, i skolan! haha och vi som har prov redan imorgon.. men aja vi har prov sista lektionen som tur var så jag hinner träna lite i skolan under dagen. Sen har jag ju trotts allt jobbat med Österrike i några veckor så kan det mest redan men ändå Sandra är smaaaart!
Sry jag bara babblar på, ointressant inlägg också .. xd

Prov på Österrike fast jag har Tyska som b-språk, Thats Nice! : )
Bild från förra Cabarén, Saknar´t!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0